سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشمش فخری

کشمش، نوع خشک شده انگور است. به همان تناسب که انواع مختلفی از انگور وجود دارد، همان گونه هم کشمش در بازار پیدا می شود. کشمش ها فواید زیادی دارند.

کشمش فخری 

 

کشمش، نوع خشک شده انگور است. به همان تناسب که انواع مختلفی از انگور وجود دارد، همان گونه هم کشمش در بازار پیدا می شود. کشمش ها فواید زیادی دارند. از انواع مختلفی آن می توان به این موارد اشاره کرد:

 

کشمش فخری

کشمش سبز قلمی

کشمش مویز 

کشمش تیفی

و …

کشمش ها در دو نوع متفاوت هم تولید می شوند که عبارتند از:

 

صنعتی

سنتی

در نوع صنعتی که بیشتر ما در بسته بندی ها در فروشگاه های مختلفی می بینیم، شرکت های گوناگونی انگورها را خشک کرده و یا این که از تاکستان ها خریداری می کنند و به بازار عرضه می دارند. اما در نوع سنتی، کشمش به صورت طبیعی خشک می شود. این نوع کشمش خواص بیشتری دارد. 

 

فروش کشمش فخری و دیگر انواع آن در فروشگاه های سطح شهر انجام می شود. 

 

فروش کشمش فخری | تولیدکننده فراورده های انگور در کشور

 

فروش کشمش فخری

فروش کشمش فخریپیش از همه اگر به دنبال سوال کشمش فخری چیست هستید، باید بدانید که این کشمش از انگور فخری به دست می آید. در این زمینه باید گفت که کشمش فخری مراغه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کشمش های فخری بزرگ تر از دیگر کشمش ها می باشند.

 

اما فروش کشمش فخری در فروشگاه های مختلف به دو صورت انجام می پذیرد:

 

فله ای

بسته بندی

فروشگاه های سطح شهر به ویژه خشکبار فروشان محل اصلی برای خرید می باشند. آنان کشمش های فخری و دیگر انواع کشمش را عرضه می دارند و می توان از ان ها با قیمت مناسب هم این نوع از فرآورده را خریداری کرد.